Manage cookie consent
To provide you with the best experience, we use technologies such as cookies to store and/or access information about your device. Consent to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or a unique ID on this site. Opting out or withdrawing consent may adversely affect certain features and functionality.
Functional
Technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service that the subscriber or user has explicitly requested, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Statistics
Technical storage or access used exclusively for statistical purposes.
Marketing
Technical storage or access is required to create user profiles to send advertising or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.

BCO - Biurko centralnej ochrony

BCO - Biurko centralnej ochrony

Obecnie świadczymy usługi scentralizowanego biura ochrony najwyższej jakości. Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, dlatego oferujemy Ci możliwość podłączenia Twojego obiektu do centralnego pracownika ochrony i utrzymywania go pod nadzorem 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

JAK TO DZIAŁA?

Jeśli wydarzy się najgorsze, a obiekt jest w niebezpieczeństwie, centrala alarmowa wyśle ​​sygnał do Biurka centralnej ochrony. Nasz oficer operacyjny oceni całą sytuację i podejmie wszelkie niezbędne kroki. Skontaktuje się z tobą, aby poinformować cię, że coś się dzieje w twoim obiekcie, i wyśle ​​jednostkę interwencyjną bezpośrednio na stronę. Możesz wybrać, czy najpierw zostaniesz poinformowany o alarmie, czy też powiadomimy jednostkę interwencyjną o sytuacji, która zostanie wysłana bezpośrednio na stronę i sprawdzi Twój obiekt.

Oczywiście oczekujemy, że może wystąpić nieoczekiwana sytuacja fałszywego alarmu. Może to być spowodowane pomyłką lub wprowadzeniem niewłaściwego kodu alarmu przez klienta. W takim przypadku interwencja może zostać natychmiast i bezpłatnie wycofana telefonicznie. Każdy klient ma unikalne hasło, które jest przedmiotem naszej umowy z klientem i dzięki temu unikatowemu hasłu komunikuje się z centrum operacyjnym w przypadku alarmu. To hasło jest znane tylko klientowi, więc sam przestępca nie może odwołać jednostki interwencyjnej.

Po przybyciu do miejsca, w którym został wyzwolony alarm, jednostka interwencyjna natychmiast dokładnie sprawdza cały obiekt i przekazuje wyniki kontroli obiektu operatorowi centrum. Operator natychmiast informuje klienta o wyniku kontroli. W przypadku włamania, wandalizmu lub innego uszkodzenia mienia lub przedmiotu jednostka interwencyjna wzywa policję, zapewnia ochronę twojego obiektu, a następnie postępuje zgodnie z ustalonymi zasadami i indywidualnymi wymaganiami. Uzbrojone jednostki interwencyjne, które są specjalnie wyszkolone i gotowe na spotkanie ewentualnego sprawcy, zawsze przybywają na miejsce interwencji. Taka jednostka interwencyjna przybywa na miejsce w jak najkrótszym czasie.

Zaletą połączenia Twojego obiektu z Biurka centralnej ochrony jest ciągłe 24-godzinne monitorowanie, więc nie musisz się martwić, że Twój obiekt pozostanie bez nadzoru.

Nie martw się o ochronę swojego obiektu podczas Twojej nieobecności i pozostaw to nam.

Zapewniamy wyjścia pojazdów na terenie całej Słowacji

Nasze pojazdy wyjściowe: Malacky, Zohor, Stupava, 4x Bratislava, Ružomberok, Senec, Pezinok

Hotline: 0910 858 949